Les taxes s’aplicaran a les sol·licituds presentades a partir del 23 de juny de 2012.

En aplicació de l’article 53 de la Llei 5/2012, del 20 de març, de mesures fiscals, financeres i administratives i de creació de l’impost sobre les estades en establiments turístics, a partir del 23 de juny de 2012, els tràmits en el Registre d’Empreses Acreditades del Sector de la Construcció (REA) impliquen el pagament previ d’una taxa.

Els fets imposables i les taxes a aplicar són les següents:
a) Per la tramitació de la sol•licitud d’inscripció: 100 euros

b) Per la tramitació de la sol•licitud de renovació: 100 euros

c) Per la tramitació de la sol•licitud de variació de dades: 20 euros

d) Per la tramitació de la sol•licitud de cancel•lació a instància de part: 20 euros

Més informació:

www.gencat.cat

Les empreses clientes de PLG que volgueu tramitar el REA, els recordem que amb conveni de col·laboració que tenim amb la UEC, aquesta entitat us pot fer la gestió. El Gremi cobra 30 euros (IVA a part) per les empreses que vulguin que se n’ocupi de tramitar-ho. Aquest cost s’haurà d’afegir a la taxa de la Generalitat.